Handelsbetingelser

PRISER

Alle priser er i DKK og inkl evt moms.

BETALING

Vi modtager Dankort og VisaDankort.

Beløbet trækkes først, når hele ordren er afsendt.

FORSENDELSE / LEVERING

Vælges e-mail som levering (hvor det er muligt) og betales der med betalingskort afsendes varen umiddelbart i forbindelse med afsendelse - forvent dog op til et kvarter for levering.

Vælges postforsendelse sender vi gavekort med Post Danmark til den adresse som angives som "køber". Gavekort afsendes hurtigst muligt, dog senest 7 arbejdsdage efter ordredato og derefter går der normalt 1-2 arbejdsdage, inden det er fremme.

Vælges afhentning kan gavekortet hentes ved Bahn-Larsen Skov- Have- og Parkmaskiner, Vinkelvej 28, Vinkel, 7840 Højslev, inden for normal åbningstid.

Check i forvejen på www.bahn-larsen.dk. Aftal gerne i forvejen på telefon 40 45 08 86

FORTRYDELSESRET

Du har altid 14 dages fortrydelsesret i henhold til dansk lovgivning, når du handler på Internettet. Fortrydelsesretten løber fra den dag, hvor du eller modtageren har modtaget sin vare.

Fortrydelsesretten gælder dog ikke helt eller delvist brugte varer, eller varer der er særligt tilpasset efter aftale.

For at udnytte din fortrydelsesret kan du enten nægte at modtage varen eller du kan kontakte os, hvor du angiver at du ønsker at fortryde købet, samt informerer os om ordrenummer. Du behøver ikke at returnere print-selv varer såsom gavekort - de skal blot destrueres. Evt. fysiske varer (ikke omfattende gavekort og faldskærmsspring) skal returneres i forsvarlig indpakning til vores adresse. Obs: Vi modtager ikke returforsendelser pr. efterkrav.

Fortrydelses e-mail kan sendes til sendes til: shop@westjump.dk

Hvis du fortryder dit køb, kontrollerer vi, at fortrydelsen lever op til reglerne herfor, og herefter tilbagebetales værdien hurtigst muligt. Dette gøres som regel ved at tilbageføre betalingen til det betalingskort, som blev anvendt ved købet. Når du har modtaget pengene, skal du destruere eventuelle print-selv varer såsom gavekort og billetter. Du kan også fortryde købet ved blot at nægte at modtage varen, og derefter informere os om, at du vil fortryde købet.

Hvis du vælger at udnytte din fortrydelsesret tilbagebetaler vi hele det beløb du har betalt i forbindelse med købet, dvs. varens pris, gebyrer/afgifter og evt. forsendelsesomkostninger vi har haft i forbindelse med salget af varen.

Fortrydelsesretten frafalder, hvis du allerede har booket dit spring/undervisning til en bestemt dato eller har deltaget på den ene eller anden måde i fx undervisning.

OMBYTNINGSSERVICE

Vi bytter generelt ikke varer købt i shoppen. Undtagelsesvis kan man med hensyn til oplevelsesbeviser indenfor oplevelsesbevisets gyldighedsperiode altid bytte sit gavekort til en anden type spring hos Faldskærmsklubben West Jump. Send en mail til shop@westjump.dk med gavekortets ID nr. samt i samme ombæring hvilken type spring, du ønsker i stedet, og hvem der skal stå som modtager af den nye oplevelse. Så ombytter vi gavekortet inden for det samme beløb. Udover det nye gavekort modtager du naturligvis en ny beskrivelse. Du skal selv afholde forsendelsesomkostningerne samt eventuel merpris. Der ydes ingen refusion for eventuel manko. Ombytningsretten frafalder, hvis du allerede har booket dit spring eller det kursus du har meldt dig til er afholdt.

SÆRLIGT FOR GAVEKORT,SPRINGPAKKER OG OPLEVELSER

GAVEKORT TIL FALDSKÆRMSSPRING OG KURSER

På denne side kan du blandt andet købe gavekort til faldskærmsspring. Du vælger selv om gavekortet skal tilsendes via e-mail, således at du selv kan udskrive gavekortet, om du vil have det tilsendt eller om det skal afhentes ved vores formand.

BOOKNING AF SPRING OG KURSER

Da faldskærmspring er meget afhængigt af vejret, har vi valgt ikke at lave online booking mulighed. Du bedes tage kontakt direkte til en koordinator/instruktør pr. telefon eller e-mail. Både telefonnumre og e-mail adresser fremgår af gavekortet, samt af mail der tilsendes efter betaling af gavekortet og kan også findes på hjemmesiden under "Om klubben->Instruktører". På gavekortet er også anført et personligt bookingnummer (ID-nummer), som skal oplyses når du booker. Hvis vejret ikke tillader spring, vil vi aflyse i så god tid som muligt, og aftale en ny booking hurtigst muligt. Der kan forekomme ventetid ved reservationer, så vi råder til at foretage reservation i god tid.

SPRINGPAKKER

Første spring, 2-5 springspakken og 10-springspakker købt i forbindelse med faldskærmskurser (solospring) er gyldige indtil udgangen af kalenderåret efter de er købt (beregnet ud fra kursusdato). Eksempelvis vil spring der er købt i tidsrummet 1. januar 2014 til 31. december 2014 være gyldige til og med 31. december 2015.

I særlige tilfælde, eksempelvis langvarig udsendelse med eksempelvis Forsvaret kan der dog dispenseres. Dette kræver dog særlig aftale i forbindelse med køb af springpakken.

Det er forudsætning at man er medlem af Faldskærmsklubben West Jump i forbindelse med afvikling af springene.

REKLAMATION

Der skal reklameres indenfor rimelig tid. Rimelig tid er, når det gælder oplevelser som disse, umiddelbart efter oplevelsen har fundet sted. I tilfælde af reklamation skal det foregå skriftligt til vores klubadresse (se øverst på denne side under "Om klubben") eller via mail til shop@westjump.dk. Faldskærmsklubben West Jump kan ikke gøres ansvarlig for et beløb, der er større end gavekortets værdi.

FORSIKRING OG ANSVAR

De oplevelser, der sælges inkluderer IKKE personlig forsikring herunder ulykkesforsikring, hvorimod forsikring overfor tredje mand er inkluderet.

Automatisk betaling (abonnement)

17/09/2013: Nedenstående vilkår er til godkendelse ved Teller og omtaler en service der endnu ikke er tilgængelig hos Faldskærmsklubben West Jump. Denne tekst fjernes når vilkårene er godkendt og tjenesten er tilgængelig.

Hvis du ønsker det, kan du tilmelde dit dankort eller Visakort (ikke Visa Electron) automatisk betaling i West Jump. Fordelen er at du slipper for manuelt at foretage betaling når din konto går i minus.

Hvordan fungerer det?

Tilmelder du dig automatisk betaling, sørger vi for automatisk at tanke din West Jump konto op, hvis den går i minus.

Optankning af din West Jump konto vil automatisk ske når din konto går i minus. Er du tilmeldt automatisk optankning vil der automatisk blive tanket op, i det øjeblik underskudet din West Jump konto overstiger 1.000kr. Derudover bliver der lavet saldokontrol på din West Jump konto hver morgen klokken 07:00. Er beløbet her negativt, vil din West Jump konto ligeledes blive tanke op automatisk.

Du bestemmer selv om der i forbindelse med optankning blot skal udlignes, eller om der skal overføres et ekstra beløb til din konto. Du kan dog, i forbindelse med automatisk optankning, højst overføre 200kr over det beløb din konto er gået i minus.

I forbindelse med hver optankning bliver der sendt en mail, hvori det vil fremgå hvad der er betalt for, samt hvor meget der er overført.

Du kan til enhver tid følge med i alle detaljer om dit forbrug på www.westjump.dk/dinside.

Tilmelding/framelding

Du har adgang til tilmelding, framelding, opdatering af kortoplysninger (fornyelse af kort) og status af automatisk optankning igennem www.westjump.dk/dinside.

Hæftelse

Du hæfter tilhver en tid for det forbrug du har haft i West Jump. For medlemmer af klubben vil kontingent-restancer blive overført til din West Jump konto, og automatisk blive hævet, hvis du er tilmeldt automatisk betaling. Du kan også vælge at bruge automatisk betaling som primær måde at betale kontingent. Vær opmærksom på, at kontingent altid opkræves en måned inden sidst betalte periode udløber.

Er der sket fejl, enten på din West Jump konto eller i forbindelse med en hævning kan du henvende dig til betaling@westjump.dk (foretrukket) eller kasserer@westjump.dk eller formand@westjump.dk. Så vil vi udrede og udbedre fejlen hurtigst muligt.

Ophør af konto

Melder du dig ud af West Jump vil du automatisk også blive afmeldt automatisk betaling. Du vil fortsat blive opkrævet eventuelle restancer. Evt. indestående kan refunderes ved at kontakte kasserer@westjump.dk.

Automatisk tankning er en betingelse for at din West Jump konto kan gå i minus, - eventuelle restancer vil automatisk blive hævet i forbindelse med opsigelse af aftalen.

Sikkerhed

Alle kortoplysninger bliver håndteret og opbevaret ved vores indløser, quickpay.dk, der er godkendt til at opbevare og håndtere kreditkortinformationer. Faldskærmsklubben har ikke adgang til kortnummer, udløbsdato og sikkerhedskoden.

Vilkår for betalingssorrugater (Klubkonto)